Samlingstråd för alla problem

Här hittar du trådar om nyheter, driftstörningar, felsökning, instruktioner etc.
Du hittar även guide hur din Dashboard fungerar, hur du ansöker om ett gratis provkonto.
Rune Röjsåg
Inlägg: 8
Blev medlem: fre okt 18, 2019 11:36 am

Re: Samlingstråd för alla problem

Inlägg av Rune Röjsåg »

Tack för snabbt svar.
Med vänlig hälsning, Rune
Sstefan
Inlägg: 1
Blev medlem: ons jan 29, 2020 8:19 pm

Re: Samlingstråd för alla problem

Inlägg av Sstefan »

Bara jag som har svart i rutan?
hartmann876
Inlägg: 23
Blev medlem: tis okt 08, 2019 11:08 am

Re: Samlingstråd för alla problem

Inlägg av hartmann876 »

Tyska kanaler försvann, Österrikiska och svenska kanaler är det inget problem
Dreamis
Inlägg: 5
Blev medlem: lör okt 12, 2019 4:28 pm

Re: Samlingstråd för alla problem

Inlägg av Dreamis »

Har problem med att få min smart tvip-app att fungera. Den tappade kanallistan för flera veckor sedan men hur jag än försöker ladda upp den igen så står den bara och kör loading, inget händer.
gile82
Inlägg: 10
Blev medlem: tis okt 08, 2019 6:19 pm

Smart tv

Inlägg av gile82 »

Få inte kanaler på tv app
gile82
Inlägg: 10
Blev medlem: tis okt 08, 2019 6:19 pm

Re: Samlingstråd för alla problem

Inlägg av gile82 »

problem med att få min smart tvip-app. Den tappade kanallistan för flera veckor sedan men hur få man tillbaka kanaler
Rune Röjsåg
Inlägg: 8
Blev medlem: fre okt 18, 2019 11:36 am

Seg box

Inlägg av Rune Röjsåg »

Hej har en S410 box. Men nu är den seg. Fick tips att kolla hastighet mot Holland och den är bra. Även tips attt ta bort de kanaler jag inte tittar på. Men fortfarande så försvinner kanallista eller så står det loading. Så får man backa ut och in igen ett par gånger. Så kommer det igång. Finns det nåt mer jag kan pröva?

Hur ser det ut hos er? Är allt tip top?

Jag funderar också på driftstörningarna. Den senaste uppdateringen var 11e juni. Där stod att vid skull hoppa igång veckan efter. Dvs 3 veckor sen. Men filmer funkar inte eller tv serier.

Återigen hur ser det ut hos er? Är allt 100% nu? Kommer driftinfo uppdateras när allt är 100% ??

Med vänlig hälsning, Rune
Admin
Site Admin
Inlägg: 117
Blev medlem: mån okt 07, 2019 10:50 pm

Re: Samlingstråd för alla problem

Inlägg av Admin »

gile82 skrev: fre jul 03, 2020 12:26 pm problem med att få min smart tvip-app. Den tappade kanallistan för flera veckor sedan men hur få man tillbaka kanaler
Kolla instruktionerna på hemsidan för smart tv.
Admin
Site Admin
Inlägg: 117
Blev medlem: mån okt 07, 2019 10:50 pm

Re: Seg box

Inlägg av Admin »

Rune Röjsåg skrev: sön jul 05, 2020 6:00 pm Hej har en S410 box. Men nu är den seg. Fick tips att kolla hastighet mot Holland och den är bra. Även tips attt ta bort de kanaler jag inte tittar på. Men fortfarande så försvinner kanallista eller så står det loading. Så får man backa ut och in igen ett par gånger. Så kommer det igång. Finns det nåt mer jag kan pröva?

Hur ser det ut hos er? Är allt tip top?

Jag funderar också på driftstörningarna. Den senaste uppdateringen var 11e juni. Där stod att vid skull hoppa igång veckan efter. Dvs 3 veckor sen. Men filmer funkar inte eller tv serier.

Återigen hur ser det ut hos er? Är allt 100% nu? Kommer driftinfo uppdateras när allt är 100% ??

Med vänlig hälsning, Rune
Hej
Har du en dator så testa att köra med VLC. Finns instruktioner på hemsidan.
M3u länken får du av support eller via dashboard.
Funkar det bra så är det något fel på boxen.
gile82
Inlägg: 10
Blev medlem: tis okt 08, 2019 6:19 pm

Re: Samlingstråd för alla problem

Inlägg av gile82 »

Hej. När jag startar min box är bara svart på tv och streck
Uppe på tv
Skriv svar