Aktivering

Här diskuteras allt inom TViP S-Boxar.
Moreno77
Inlägg: 4
Blev medlem: tis okt 08, 2019 8:20 pm

Aktivering

Inlägg av Moreno77 »

Hej,

Jag undrar vart jag kan vända mig så vårt konto aktiveras. Betalningen har gått igenom och beställningen är mottagen sedan igår kl 20:24.
Jag har loggat in i dashboard men där står det fortfarande att Expired. Behöver jag göra något för att aktivera mitt konto kanske?
För att förtydliga så förnyade vi vårt abonnemang.

Tack
Admin
Site Admin
Inlägg: 117
Blev medlem: mån okt 07, 2019 10:50 pm

Re: Aktivering

Inlägg av Admin »

Via mail.
Avvakta tills du får svar av support, de kan ibland ta en stund.
Hunter
Inlägg: 5
Blev medlem: ons okt 30, 2019 9:56 pm

Re: Aktivering

Inlägg av Hunter »

Jag har samma problem, har gått 36h sedan betalningen gick igenom och fortfarande så är inte mitt konto aktiverat, och jag förnyade åxå. Till vilken mail adress tar jag kontakt så dom sätter igång mitt konto??

Tack på förhand
alenka237
Inlägg: 4
Blev medlem: tis sep 29, 2020 8:49 pm

Re: Aktivering

Inlägg av alenka237 »

Hejsan, jag har köpt abonnemang för ett år och sen upptäckte att vår box fungerar inte så bra och köpte box till. Båda betalningar har gåt igenom, nu är det till min fråga: jag skrev inte nån adress när jag beställde och betalade box (formul) hur vet jag när och var kommer den bli skickad?
alenka237
Inlägg: 4
Blev medlem: tis sep 29, 2020 8:49 pm

Re: Aktivering

Inlägg av alenka237 »

Hej nu har jag förstått att jag har betalat för två stycken ett års paket kanaler. Hur kan vi lösa detta ? För att jag behöver bara ett år och box
alenka237
Inlägg: 4
Blev medlem: tis sep 29, 2020 8:49 pm

Re: Aktivering

Inlägg av alenka237 »

Hej . Jag har beställt ett års abonnemang med kanaler men sen upptäckte att vårt box fungerar inte och tydligen betalat för startpaket ytterligare 1400kr hur kan jag lösa detta. För att det blev 2800kr totalt. Och är är det två order RNUDCP JD1PGM6
Elena
alenka237
Inlägg: 4
Blev medlem: tis sep 29, 2020 8:49 pm

Re: Aktivering

Inlägg av alenka237 »

Admin skrev: mån sep 21, 2020 10:33 pm Via mail.
Avvakta tills du får svar av support, de kan ibland ta en stund.
Hej Admin, Svarar ni alls här på forumet? Hade försökt att ta kontakt med er via sidan men formulär men den fungerar inte alls. Jag hoppas att ni en seriös företag och svara på ställda frågor.
Admin
Site Admin
Inlägg: 117
Blev medlem: mån okt 07, 2019 10:50 pm

Re: Aktivering

Inlägg av Admin »

alenka237 skrev: tor okt 01, 2020 10:53 am
Admin skrev: mån sep 21, 2020 10:33 pm Via mail.
Avvakta tills du får svar av support, de kan ibland ta en stund.
Hej Admin, Svarar ni alls här på forumet? Hade försökt att ta kontakt med er via sidan men formulär men den fungerar inte alls. Jag hoppas att ni en seriös företag och svara på ställda frågor.
Vi svarar på alla mejl vi får.
[email protected]
Skriv svar