10 extra dagar

Här diskuteras allt inom övriga enheter och övriga diskussioner.
cgaugust
Inlägg: 16
Blev medlem: lör mar 07, 2020 9:31 am

10 extra dagar

Inlägg av cgaugust »

Hej igen. Skapade nyss en tråd ang. de 10 extra dagar man skulle ha fått pga. de senaste dagarnas avbrott. Tråden försvann och avslutades aldrig. Ert svar var att man måste ha ett "aktivt konto". Min fråga som jag aldrig fick svar på var vad som menas med "aktivt konto"? Har ett årsabonnemang hos er tom mars 2021. Det bör väl i högsta grad vara altivt, eller. Har alltså inte fått några extra dagar. Mitt utgångsdatum är samma som tidigare. Något jag. inte förstått?
Admin
Site Admin
Inlägg: 117
Blev medlem: mån okt 07, 2019 10:50 pm

Re: 10 extra dagar

Inlägg av Admin »

cgaugust skrev: tor jun 11, 2020 4:17 pm Hej igen. Skapade nyss en tråd ang. de 10 extra dagar man skulle ha fått pga. de senaste dagarnas avbrott. Tråden försvann och avslutades aldrig. Ert svar var att man måste ha ett "aktivt konto". Min fråga som jag aldrig fick svar på var vad som menas med "aktivt konto"? Har ett årsabonnemang hos er tom mars 2021. Det bör väl i högsta grad vara altivt, eller. Har alltså inte fått några extra dagar. Mitt utgångsdatum är samma som tidigare. Något jag. inte förstått?
Maila in till oss din epost adress så ska vi kolla på din line.
Men det är helt omöjligt att du inte fått det.
Alla konton fick per automatik 10 dagar extra på sitt konto.
cgaugust
Inlägg: 16
Blev medlem: lör mar 07, 2020 9:31 am

Re: 10 extra dagar

Inlägg av cgaugust »

Hej.
Min Expire Date är March 7, 2021, 4:11 pm. Samma datum som det varit hela tiden. Fick mejl från er den 6 mars 2020 att allt var "installerat" och klart.
Min mejladress är: xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Vänliga hälsningar
Claes-Göran
cgaugust
Inlägg: 16
Blev medlem: lör mar 07, 2020 9:31 am

Re: 10 extra dagar

Inlägg av cgaugust »

Hej igen.
Undrar bara hur det går med svaret på min fråga? Har fortfarande inte fått 10 extra dagar
Hälsningar
Claes-Göran
Admin
Site Admin
Inlägg: 117
Blev medlem: mån okt 07, 2019 10:50 pm

Re: 10 extra dagar

Inlägg av Admin »

cgaugust skrev: fre jun 12, 2020 2:07 pm Hej igen.
Undrar bara hur det går med svaret på min fråga? Har fortfarande inte fått 10 extra dagar
Hälsningar
Claes-Göran
Hej
Enligt vad jag kan se i antalet dagar du har kvar så har det lagts till 10 dagar på ditt konto.
För säkerhetsskull så plockar jag bort din epost från forumet.
cgaugust
Inlägg: 16
Blev medlem: lör mar 07, 2020 9:31 am

Re: 10 extra dagar

Inlägg av cgaugust »

Hej.
Det stämmer inte. Det är precis likadant som jag sagt enligt tidigare inlägg i tråden. Tittar jag i min Dashboard så är det samma där. I Dashboard står att mitt abonnemang går du den 7 mars 2021, dvs samma som står i boxens "Settings". Hoppas nu att ni fixar till detta.
Hälsningar
Claes-Göran
cgaugust
Inlägg: 16
Blev medlem: lör mar 07, 2020 9:31 am

Re: 10 extra dagar

Inlägg av cgaugust »

Hej. Nu är det 10 dagar sedan jag senast påminde i den fråga, se tidigare inlägg i tråden. Jag undrar fortfarande hur det blir med de 10 dagar som ni utlovat. Antar att det inte bara är jag som fått dessa. Läget är alltså fortfarande som jag beskrivit tidigare.
cgaugust
Inlägg: 16
Blev medlem: lör mar 07, 2020 9:31 am

Re: 10 extra dagar

Inlägg av cgaugust »

Hej igen. Nu har det gått ytterligare nästan 2 veckor och jag väntar fortfarande på svar.
Admin
Site Admin
Inlägg: 117
Blev medlem: mån okt 07, 2019 10:50 pm

Re: 10 extra dagar

Inlägg av Admin »

Hej, hör av dig till support med hänvisning till denna tråd så löser dom det.
cgaugust
Inlägg: 16
Blev medlem: lör mar 07, 2020 9:31 am

Re: 10 extra dagar

Inlägg av cgaugust »

Hej.
Nu ser jag att mitt abonnemang har förlängts. Inte bara med 10 dagar, utan med en hel månad. Det tackar jag för.
Skriv svar